środa, 3 stycznia 2018

Witaj na świecie / hello baby boy

Witajcie, 
w pierwszych dniach nowego roku przychodzę z pudełeczkiem, które powstało z okazji powitania nowego członka rodziny, malutkiego chłopczyka.
Hello, in the first days of the new year I come with a box, which was created to welcome a new family a tiny boy.
Dzięki fantastycznym papierom  z kolekcji " PINK & BLUE JOY"  i tekturkom, zrobienie takiego pudełeczka to niezwykle prosta sprawa.
Thanks to the fantastic papers from the PINK & BLUE JOY  collection and cardboard, making such boxes is an extremely simple matter.
Pudełko, bazę z z papieru kraftowego  okleiłam arkuszem papieru w kropeczki, a następnie  lekko potuszowałam i zabarwiłam niebieska akwarelą. Potem nakleiłam kółka wycięte wykrojnikiem, a na wierzchu ułożyłam kompozycję z tekturek , które możecie kupić tu
I put a box, a base of kraft paper, with a dotted sheet of paper, then lightly stained and dyed with blue watercolor. Then I put on the circles cut and on top I arranged a cardboard composition that you can buy  here .








Użyte materiały/ materials used

       

  


Pozdrawiam i zapraszam ponownie 
do oglądania kolejnych naszych inspiracji.
Greetings and welcome again
to watch our next inspirations.

Iza

2 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)